09120201137 info@iespresso.ir
شنبه, خرداد ۵, ۱۳۹۸
مشتریان کافی شاپ را دو چندان کنید
دکوراسیون کافی شاپکافی شاپ

مشتریان کافی شاپ را دو چندان کنید

176بازدیدها

تمام آنچه که یک کافی شاپ مشتری جذب کند صرفا دکوراسیون و زیبایی و منوی آن نیست. بلکه بسیاری از نکات دیگر هستند که می توانند در کنار این ها موجب جذب مشتری شود و مشتریان را دو چندان کند. در نتیجه سودآوری کافه شما افزایش می یابد. با چند نکته ی بازاریابی ساده می توانید به این موفقیت برسید. در این بین ما از منو و دکوراسیون صرف نظر کرده ایم و به بررسی سرویس دهی و کیفیت کاری و … خواهیم پرداخت.

المان و لوگو

می توانید برای اینکه کافه تان در ذهن ها ثبت شود یک المان یا لگو داشته باشید. این لوگو را می توانید متناسب با اسم کافه و یا دکوراسیون داخلی و خارجی آن بسازید.

بیشتر بخوانید: می رویم کافی شاپ ، حرفه ای قهوه بخوریم

خدمات کافی شاپ

از نظر بازاریابی، خدمات به مشتری مناسب مهم‌ترین نقش را در افزایش وفاداری مخاطب بازی می کند. طعم مناسب، منوی متنوع، قیمت‌گذاری‌ های مناسب از جمله‌ مواردی است که باید به آن‌ها توجه شود.

مشتریان کافی شاپ را دو چندان کنید

هزینه

می توانید از کلمه های رایگان و جدید استفاده کنید. حتما تا به حال دیده اید که برخی از کافه ها نوشته اند سوم نوشیدنی سفارشی رایگان خواهد بود و یا … . در این صورت می توانید از مشتریان بیشتری بهرمند شوید. مشتریان چیز های رایگان را دوست دارند. شما حتی می توانید این هزینه ها را جذاب تر کنید مثلا می توانید در کنار بازی ها و حل مسائل به عنوان جایزه نوشیدنی ای رایگان هدیه دهید. حتی می توانید در مناسبت هایی خاص و یا برای مشتریانی خاص تخفیفات ویژه ای قرار دهید. اینگونه می توانید در این بازاریابی موفقیت کسب کنید و مشتریان دائمی خود را پیدا کنید.

حتما بخوانید: نقاب از چهره ی اسپرسو بردارید

انتقادات و پیشنهادات مشتریان کافی شاپ

گذاشتن یک دفترچه برای نوشتن نظرات و پیشنهادات و یا حتی جملات زیبا بسیار کار سودمندی است. در گذشته اینکار را با گذاشتن یک صندوق انجام میدادند. اما امروزه اگر این کار را با ابتکارات جدید انجام دهید بازخورد بیشتری خواهد داشت. مثلا دیواری برای این کار طراحی کنید. اما توجه داشته باشید که بتوانید برخی از نوشته ها را پاک کنید تا فضای کافی همیشه در دسترس باشد. اینکار را نیز می توانید به صورت شفاهی و یا پخش پرسشنامه و نظرسنجی های اینترنتی و حضوری انجام دهید. بعد از ارزیابی نظرتات مشتریان به بررسی و برنامه ریزی بپردازید.

مشتریان کافی شاپ را دو چندان کنید

پیشنهاد می کنیم بخوانید: کافی شاپ ما نه، کافی شاپ شما

تست رایگان

می توانید بسیاری از محصولات را به مشتریان جدید به صورت تست و رایگان در اختیار قرار دهید. باید توجه داشته باشید که میزان تست باید به مقدار کم باشد. همچنین می توانید محصولات جدیدتان را نیز به صورت تست و یا با قیمت کمتر در روزهای اولیه به مشتریان ارائه دهید.

بیشتر بدانید: از یک کافی شاپ خوب چه انتظاراتی دارید؟

وای فای رایگان

امروزه اکثر افراد به دنبال کافه ای میگردند که وای فای رایگان داشته باشد. در عصری که تکنولوژی و اینترنت حرف اول را میزند نباید از این قافله عقب بمانید. می توانید برای این کار از وای فای نامحدود استفاده کنید تا مشکل هزینه پیش نیاید. قطعا این موضوع را بر روی دیوار و یا درب ورودی و تابلو ها بنویسید.توجه داشته باشید که اینترنت مناسب با سرعت عالی و پهنای باند کافی یقینا مشتریان را راضی نگه خواهد داشت.

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 + 7 =